Friday 7 December 2007

Avocado

Untitled-1rz

Bahan:
Ripe Avocado
1 tsp sugar
1 cup cold milk

recipe by sitiazma

4 comments:

sitiazma said...

tq joe test my resipi. itu resepi my friend yg kawen dgn Indon sbenarnya. Kat Indon murah giler avocado tu..

jo ayee said...

ct..tempat kita ada tak buah ni..tak pernah jumpa pun..cam mana kat indon byk yer.tak jauh tu..

Mat Gebu said...

Jo..masa abg mat dok kat Siliau Negeri 9, kat banglo kolonial estet yg dia duduk tu ada pokok avacado..besar bukan main, masa tu tatau apa nak buat..nyesal tak ambil benih dia..lagi satu mat saleh zaman dulu ada tanam pokok sejenis berry kat belakang banglo tu....awat lah aku nie bengap sgt masa tu, tak reti nak ambik tanam kat rumah..rugii woooo!!!

jo ayee said...

mat...klu mat gi N9 singgah aje la..tp org kita tak reti makan kot.sebab tu tak peduli..jgn lupa klu ada bendih simpan utk jo gak ...nanti blk jo cari mat kat kulai